czwartek, 19 marca 2015

Witajcie.
Zauważyłem właśnie na facebooku Fonmoney, że pojawiła się u nich ciekawa promocja dla klientów, tzw. „Wiosenna promocja”. Dzięki niej można uzyskać aż 2 euro rabatu przy pierwszym doładowaniu. Jedynym warunkiem jest zalogowanie się w serwisie Fonmoney. I oczywiście zasilenie konta. Podoba mi się to. Sprawdziłem właśnie inne serwisy dostępne na polskim rynku i muszę stwierdzić, że można trafić na podobne oferty, ale nikt nie daje aż 8zł. Zazwyczaj są to 2zł, czyli około 0,50 euro. Zatem konkurencja wypada raczej słabo. Dodatkowymi korzyściami zarejestrowania się w serwisie Fonmoney jest możliwość wglądu do historii doładowań oraz sprawdzenia statusu zrealizowanych transakcji. Poza tym nasze doładowane numery zostaną automatycznie zapisane, dzięki czemu przy kolejnych doładowaniach oszczędzamy czas, bo nie musimy za każdym razem na nowo wpisywać numeru. Ja niestety nie mogę z tej promocji skorzystać, bo od dawna jestem zalogowany na Fonmoney. Ale może ktoś z was ma ochotę na wcale nie tak małą zniżkę, aby okazyjnie zasilić swój telefon albo telefon innej osobie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz