poniedziałek, 20 lipca 2015

Jak doładować konto przez internet z Holandii i Belgii?

Witajcie.
Jeśli szukacie sposobu na niedrogie i bezpieczne doładowanie telefonu z Niderlandów i Belgii, to zrobicie to na serwisie Fonmoney. Sam korzystam z ich usługi już od daaawna i jestem bardzo usatysfakcjonowany. Zrobiłem niedawno małe porównanie, które również i mnie zaskoczyło, patrząc pod kątem tego, jak drogie są inne serwisy. Dlatego dla wszystkich, którzy chcą doładować polski telefon przez internet z Holandii czy Belgii polecam Fonmoney. Korzystanie z tego serwisu jest bardzo proste. Nie trzeba się rejestrować, podawać swoich danych i innych podobnych informacji. Wystarczy wpisać numer komórki, którą się chce zasilić, wybrać kwotę doładowania i metodę płatności oraz dokonać zapłaty. Ogromną zaletą Fonmoney jest możliwość płacenia holenderską/belgijską kartą płatniczą. Jak wiadomo, nie każdy Polak mieszkający poza Polską posiada polskie konto w banku i polskie karty. No i generalnie cała operacja przesłania doładowania przebiega sprawnie i bezproblemowo. A jeśli ja was nie przekonałem, to zawsze możecie wejść na Trustpilot, gdzie znajdziecie opinie innych klientów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz