Wracając do
głównego tematu mojego bloga, jakim jest korzystanie i opisywanie sposobów
zasilania telefonów komórkowych na kartę, chciałbym na początku podzielić się
moimi wrażeniami z korzystania serwisu Fonmoney w Niemczech. W ostanich
dwunastu miesiącach bardzo często przebywałem (i nadal tam jeżdżę) w krajach
niemieckojęzycznych w celach służbowych. W związku z tym nie omieszkałem
zasilać swój telefon przez internet właśnie przez stronę Fonmoney. Uwielbiam w tym serwisie to, że tak łatwo i korzystnie pozwala doładować
telefon. Cenię ich także za to, że aby zasilić konto prepaid, nie trzeba się
logować, podawać haseł, swoich danych, kodów i całego tego kramu,
który jest wymagany na innych tego typu
stronach. Jeśli chcesz doładować telefon na kartę z Niemiec, wystarczy, że wejdziesz na http://www.fonmoney.pl/niemcy i wykonasz dosłownie 3 kroki: 1. Wpisz numer telefonu, który
chcesz doładować; 2. Wybierz kwotę doładowania; 3. Wybierz metodę płatności i
dokonaj zapłaty. To wszystko! Konto doładowane! Nie trzeba czekać na żadne
emaile z potwierdzeniem czy z kodami. Należy tylko pamiętać o uważnym
wpisywaniu numeru telefonu, gdyż przy błędnie wpisanym numerze i dokonaniu
zapłaty nie można cofnąć transakcji. Ale to się jeszcze ani razu mi nie
zdarzyło. Ponadto wielką zaletą Fonmoney jest możliwość płacenia w euro. Czyli
osoby mieszkające w Niemczech i posiadające niemieckie konto w banku, nie muszą martwić się o to, jak zdobyć złotówki albo
jak przeliczyć kwotę doładowania na polską walutę. Posiadając niemieckie konto bankowe, można zapłacić za transakcję w euro. To rozwiązanie jest bardzo
korzystne i bezpieczne. No i nie mamy do czynienia z zaniżonym kursem euro.
Fonmoney
obsługuje najważniejszych operatorów sieci komórkowej w Polsce: Orange, Plus,
T-Mobile (Tak-Tak), Play, Heyah. Dodatkowo do naszej dyspozycji mamy bardzo
miły i kompetentny Zespół Fonmoney, z którego pomocy miałem okazję korzystać.
Będąc w Berlinie, zasiliłem konto na stronie Fonmoney, ale doładowanie nie
pojawiło się. Odczekałem pół godziny i napisałem do nich maila, prosząc o
wyjaśnienie mojej sprawy. Po piętnastu minutach miałem odpowiedź, że wszystko
sprawdzili i problem najprawdopodobniej leży po stronie mojej sieci. Zadzwoniłem
do biura obsługi klienta mojego operatora i rzeczywiście okazało się, że mój operator
miał jakieś problemy, także musiałem uzbroić się w cierpliwość. Na szczęście po
godzinie wszystko wróciło do normy, a moje doładowanie od razu zasiliło konto. Takiej
szybkiej obsługi życzę każdemu.
Zwykle konto wystarczy czy trzeba mieć kartę kredytową?
OdpowiedzUsuńNie trzeba mieć karty kredytowej. Można zapłacić przez sofort banking czyli online banking. Na koniec zamówienia jest się przekierowanym na stronę sofort, gdzie należy zalogować się do swojego konta. I to wszystko. Pieniądze są od razu pobierane, a doładowanie od razu dochodzi na telefon.
Usuń