czwartek, 12 marca 2015

Doładowanie polskiej komórki z Niemiec.



Wracając do głównego tematu mojego bloga, jakim jest korzystanie i opisywanie sposobów zasilania telefonów komórkowych na kartę, chciałbym na początku podzielić się moimi wrażeniami z korzystania serwisu Fonmoney w Niemczech. W ostanich dwunastu miesiącach bardzo często przebywałem (i nadal tam jeżdżę) w krajach niemieckojęzycznych w celach służbowych. W związku z tym nie omieszkałem zasilać swój telefon przez internet właśnie przez stronę Fonmoney. Uwielbiam w tym serwisie to, że tak łatwo i korzystnie pozwala doładować telefon. Cenię ich także za to, że aby zasilić konto prepaid, nie trzeba się logować, podawać haseł, swoich danych, kodów i całego tego kramu, który jest wymagany  na innych tego typu stronach. Jeśli chcesz doładować telefon na kartę z Niemiec, wystarczy, że wejdziesz na http://www.fonmoney.pl/niemcy i wykonasz dosłownie  3 kroki: 1. Wpisz numer telefonu, który chcesz doładować; 2. Wybierz kwotę doładowania; 3. Wybierz metodę płatności i dokonaj zapłaty. To wszystko! Konto doładowane! Nie trzeba czekać na żadne emaile z potwierdzeniem czy z kodami. Należy tylko pamiętać o uważnym wpisywaniu numeru telefonu, gdyż przy błędnie wpisanym numerze i dokonaniu zapłaty nie można cofnąć transakcji. Ale to się jeszcze ani razu mi nie zdarzyło. Ponadto wielką zaletą Fonmoney jest możliwość płacenia w euro. Czyli osoby mieszkające w Niemczech i posiadające niemieckie konto w banku, nie muszą martwić się o to, jak zdobyć złotówki albo jak przeliczyć kwotę doładowania na polską walutę. Posiadając niemieckie konto bankowe, można zapłacić za transakcję w euro. To rozwiązanie jest bardzo korzystne i bezpieczne. No i nie mamy do czynienia z zaniżonym kursem euro.


Fonmoney obsługuje najważniejszych operatorów sieci komórkowej w Polsce: Orange, Plus, T-Mobile (Tak-Tak), Play, Heyah. Dodatkowo do naszej dyspozycji mamy bardzo miły i kompetentny Zespół Fonmoney, z którego pomocy miałem okazję korzystać. Będąc w Berlinie, zasiliłem konto na stronie Fonmoney, ale doładowanie nie pojawiło się. Odczekałem pół godziny i napisałem do nich maila, prosząc o wyjaśnienie mojej sprawy. Po piętnastu minutach miałem odpowiedź, że wszystko sprawdzili i problem najprawdopodobniej leży po stronie mojej sieci. Zadzwoniłem do biura obsługi klienta mojego operatora i rzeczywiście okazało się, że mój operator miał jakieś problemy, także musiałem uzbroić się w cierpliwość. Na szczęście po godzinie wszystko wróciło do normy, a moje doładowanie od razu zasiliło konto. Takiej szybkiej obsługi życzę każdemu.
Podsumowując, jestem totalnie przekonany do serwisu Fonmoney. Dzięki nim pracując w Niemczech, cały czas mogłem być w kontakcie z moją rodziną w Polsce. I nie wydawałem przy tym majątku.

2 komentarze:

  1. Zwykle konto wystarczy czy trzeba mieć kartę kredytową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć karty kredytowej. Można zapłacić przez sofort banking czyli online banking. Na koniec zamówienia jest się przekierowanym na stronę sofort, gdzie należy zalogować się do swojego konta. I to wszystko. Pieniądze są od razu pobierane, a doładowanie od razu dochodzi na telefon.

      Usuń