wtorek, 10 marca 2015

Po przerwie

Witam wszystkich moich czytelników i podczytywaczy po dłuższej przerwie. Nie aktualizowałem bloga przez rok, co nie znaczy, że wypadłem z tematu. ;) Dużo się wydarzyło w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, zarówno w moim życiu prywatnym jak i zawodowym. Przede wszystkim zmieniłem pracodawcę, a także miejsce zamieszkania. Również częściej niż kiedyś bywam za granicą, głównie w celach służbowych, ale podróżowanie dla własnej przyjemności wciąż jest jedną z moich ulubionych metod spędzania wolnego czasu i - co chyba oczywiste - każdego urlopu.
W ostatnim roku zwiedziłem trochę państw Europy Zachodniej: Niemcy, Luksmeburg, Francję, Anglię. A także udało mi się w końcu wybrać do Afryki: przez 3 tygodnie przemierzałem RPA. Niezapomniane wrażenia.
To chyba tyle na przypomnienie się. Planuję już kolejne wpisy, bardziej odpowiadające tematyce bloga. Pozdrawiam serdeczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz