wtorek, 16 stycznia 2018

Przekazy pieniężne na Kubę

Dzisiaj obiorę całkiem inny kierunek niż Polska. Chodzi o przelewy pieniędzy na Kubę. Czy wiecie, że Fonmoney jest jedną z niewielu firm na rynku, która oferuje bezproblemowe wysyłanie przelewów i gotówki na Kubę? Ten temat zainteresował mnie, kiedy zobaczyłem, że tansfery na Kubę znalazły się w ofercie Fonmoney. Jak wiadomo, Kuba to specjalny przypadek. Sytuacja polityczna tego kraju jest niezmienna od lat. Mimo to albo właśnie dlatego mnóstwo Kubańczyków i osób, których druga połówka pochodzi z tego kraju, szuka w internecie możliwości łatwego i szybkiego przesyłania pieniędzy dla rodziny, która pozostała na tej pięknej karaibskiej wyspie. Ja również rozeznałem się w internecie na ten temat i dochodzę do wniosku, że wysyłanie pieniędzy na Kubę było do tej pory trudnym zadaniem. Dlatego piszę ten artykuł i informuję jednocześnie o prostej i wygodnej możliwości przesyłania pieniędzy na Kubę w Fonmoney. Sam korzystam od kilku lat z usług tej firmy i wysyłam przelewy i doładowania telefonów do Polski. Do tej pory zawsze wszystko odbywało się bezpiecznie i bez żadnych problemów. Firma jest legalną, zarejestrowaną instytucją finansową i obsługuje wiele krajów. 

Z tego, co zrozumiałem, osoby na Kubie można wspierać poprzez doładowania telefonów, doładowania kont internetowych Nauta, przesyłanie pieniędzy na karty debetowe AIS oraz transfery gotówki. Link do strony ze wszystkimi możliwościami i dokładnym wyjaśnieniem jest tutaj. Znalazłem też post na ten temat tutaj. Firma gwarantuje, że wszystko odbywa się szybko, bezpiecznie i legalnie. 

Jeśli macie jakieś doświadczenia z przesyłaniem pieniędzy na Kubę, podzielcie się ze mną w komentarzach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz